اسلایدر

هدفون مجلل Pioneer، همراهی همیشگی و کم جا
 
همه نوع مطلبی اینجا پیدا میشه
دانلود,عـکس,آهنگ,آموزش,اخبار,دانشگاه,بیوگرافی,علمی,برنامه,سرگرمی,مطالب جالب

پیدا کردن یک هدفون زیبا که قابل حمل، بادوام و مسافرتی باشد، یکی از لذات خوشایند گیک های موسیقی است که همیشه به دنبال آن هستند. در این میان اگر چنین همسفری محصول شرکت خوشنامی چون Pioneer باشد، دیگر شکی در تصاحب آن باقی نمی ماند.

SE-NC21M هدفون ۱۲۰ دلاری پایونیر با قابیلت حذف صدای مزاحم یا active noise-canceling است که با سیستم الکترونیکی پایونیر تا ۹۰ درصد صداهای مزاحم محیطی را حذف می کند‫.‬ شما با قیمتی مناسب تر از بسیاری مارک های موجود در بازار، حتی در فرودگاه یا ایستگاه قطار هم کیفیت صدای عالی و خوش آیندی را خواهید شنید‫.‬ این هدفون به راحتی جمع شده و به همراه آن یک جعبه مسافرتی جمع و جور هم به شما هدیه می شود‫.‬

اگر هم کیفیت موسیقی برای تان خیلی اهمیت دارد و کمی بیشتر می خواهید هزینه کنید، SE‪-‬MJ591 با قیمت ۳۰۰ دلار انتخاب کاملا به جا و مناسبی می تواند باشد. این هدفون تماما از آلومینیوم با کیفیت بالا ساخته شده است. با این بدنه، کیفیت و استحکام آن به یک اندازه شما را شگفت زده خواهد کرد. درایورهای ۴۰ میلیمتری آن به گونه ای طراحی شده اند که فرکانس های بالا را هم با کیفیت عالی به گوش شما برسانند و شما چیزی از کیفیت موسیقی تان را از دست نمی دهید.

حالا دیگر با وجود این دو محصول زیبا و خوش صدای پایونیر، لازم نیست برای شنیدن صدای عالی موسیقی در مسافرت، حتما کیف اضافه ای برای هدفون تان به همراه داشته باشید. شما چه نوع هدفونی برای مسافرت ترجیح می دهید؟

در ادامه مطلب می توانید عکس های این دو هدفون زیبا و کارآمد را ببینید.
 

Pioneer SE-NC21M

SE-NC21M_Large.jpeg

SE-NC21M_fold.jpeg

SE-NC21M_Switch.jpeg

Pioneer SE-MJ591

SE-MJ591_box.jpeg

SE-MJ591_case.jpeg

SE-MJ591_fold.jpeg

SE-MJ591_large.jpeg


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







           
پنج شنبه 29 فروردين 1391برچسب:, :: 22:24
mahnaz

درباره وبلاگ


سلام به دوستان گلم.امیدوارم وبلاگم براتون مفید باشه.و با نظرات سازنده خودتون در بهتر شدن وبلاگم منو یاری کنید.
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان همه نوع مطلبی اینجا پیدا میشه و آدرس helpland.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.